مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


2. کمپانی یا این که طراح تارنما از سیستم های مدیر محتوای مهیا استعمال طراحی سایت می نماید: در‌این طریق طراحی وب سایت توسط سیستم هایی به عنوان مثال وردپرس، جوملا و غیره شکل می‌گیرد که دارنده محتوای مهیا هستند. این شیوه در مقایسه با نحوه های دیگر فعال‌سازی وب سایت به صرف فرصت و هزینه کمتری نیاز دارااست. قابل ذکر میباشد که این‌شیوه تحت عنوان ارزان ترین طرز های ساخت سایت شناخته شد‌ه‌است. در پی مزایا و معایب آن را چک میکنیم.
• مزیت ها: یکی مزایای طراحی وب از روش سیستم های رئیس دارنده محتوا مهیا این میباشد که قیمت خوب و قابل قبولی داراست. طراحان میتوانند در کوتاه ترین مجال ممکن وب سایت را پباده سازی کنند. این سیستم های رئیس محتوا جزء یک کدام از طرق دوست داستنی و پرطرفدار فعال سازی وب سایت به اکانت می‌آیند. به همین جهت تعداد یوزرها آن بسیار زیاد است. موسسه ها متفاوت طراحی وب سایت از آن به خیر پشتیبانی می نمایند. در‌این نحوه با سرعت بالا می قدرت اشتباهات تارنما را بازنویسی کرد. در آن ابزارها، پوسته ها، ماژول ها و پلاگین های فراوان در حوزه های متفاوت وجود دارااست.
• معایب: ازانجایی که کدنویسی را زیاد به عمل میگیرد در مقایسه با شیوه های دیگر سرعت زیر تری دارااست. به جهت اینکه دارنده تجهیزات مدیریتی بالایی است مالک وب سایت را در گیر سردرگمی می نماید.
3. طراح سیستم رئیس محتوا منحصربه‌فرد را به فعالیت میگیرد: درین طریق یک سیستم رئیس محتوای منحصر به فرد به وسیله کمپانی یا این که طراح برای همه وبسایت ها پباده سازی می گردد. طراح یا این که کمپانی همینطور همگی وب سایت های سفارشی را بر روی این سیستم به اعمال درمی آورد. صرفا در بین پوسته ها و گرافیک تارنما ها تفاوت وجود دارااست. می بایست بدانید که‌این شیوه یکی شایسته ترین نحوه های طراحی وب سایت است.
• مزیت ها: برخوردار بودن این نحوه از بعضی مزایا سبب ساز گردیده است تا موثرترین طریق پباده سازی و طراحی وب به اکانت آید. یکی مزایا این میباشد که وبسایت به راحتی و سادگی بازنویسی می گردد و همینطور هزینه آن تحت میباشد. درین شیوه وب سایت مدل بوده و سرعت بالایی خواهد داشت. همه وب سایت هایی که با استعمال از این نحوه پباده سازی میگردند منحصر به فرد میباشند. با صرف هزینه و مجال مطلوب قابلیت و امکان پباده سازی و طراحی وب وجود خواهد داشت. پشتیبانی فوق العاده از وب سایت یکی از دیگر از مزیت های ساخت وب سایت با سیستم رئیس محتوای منحصربه‌فرد است.
• معایب: علاوه بر معایب ذکر شده این شیوه چندین معایب نیز دارااست. یکی‌از مهم ترین معایب این میباشد که مستلزم علم کدنویسی و تخصصی بسیار بالا مستلزم است. همینطور در مقایسه با دومی روش به مخارج بالاتری نیاز داراست. در این‌شیوه پلاگین ها و ماژول های فراوان وجود ندارند.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1400 ساعت: 14:27


فونت کشور ایران یکان؛ فونت فارسی امروزی برای سایت
جمهوری اسلامی ایران یکان فونتی بسیار خوشگل و امروزی از طراح فونت جمهوری اسلامی ایران سنس میباشد. نتایج ازدواج جمهوری اسلامی ایران سنس و یکان (مخلوط سنت و مدرنیته) سبب ساز به ساخت‌و‌ساز این فونت دیدنی و خوشگل گردیده‌است. جمهوری اسلامی ایران یکان بعداز کشور ایران سنس هم‌اینک پرکاربردترین فونت فارسی میباشد. اکثری از وبسایت‌های دارای اعتبار که در پیشین از کشور‌ایران سنس استعمال می‌کردند هم‌اینک به سمت به کارگیری از جمهوری اسلامی ایران یکان رو آورده‌اند. کشور‌ایران یکان دارنده هشت وزن متعدد با پشتیبانی بی نقص از اعداد فارسی، دارنده ورژن‌ی‌های بدون نقص برای اینترنت و نرم افزار میباشد.

اصلی ترین اینترنت‌وب سایت‌هایی که حالا از فونت کشور ایران یکان به کار گیری می‌نمایند:

در کشور ایران یکان، رنگ و بوی پباده سازی گرد کشور ایران سنس طراحی سایت نیز دیده میشود. نقطه‌ها درین فونت کاملا گرد گردیده و دیگر از نقطه‌های لوزی صورت خبری وجود ندارد. کشور ایران یکان برای گونه های کاربردها مطلوب و اینک نسبت به بقیه فونت‌های فارسی برای ساخت سایت کاربردی‌خیس میباشد. کشور‌ایران یکان را می‌قدرت تحت عنوان یک فونت استاندارد در کلیه‌ی قسمت‌های تارنما به کار گرفت. به جهت تنوع وزنی بالا، برای قسمت‌هایی نظیر تیترها می‌اقتدار وزن‌های مختلفی در لحاظ گرفت.

 

4- فونت فقید؛ قادر بود هرکه فقیه بود!
فونت فقیه با ۱۰ وزن گوناگون از منعطف‌ترین فونت‌های اینترنت میباشد. در‌حالتی که قصد یک خبرنامه اینترنتی با ظاهری متعدد از سایر دارید، می بایست از فونت‌هایی مثل جمهوری اسلامی ایران سنس و یکان مسافت بگیرید. فونت عالم برای اشخاص دشوار پسند پباده سازی شد‌ه‌است. به گفته طراح، اصول اول پباده سازی این فونت صرفا از یک خط و دایره به کار گیری می‌نماید. مخلوط خط و دایره همگی حروف را ساخته میباشد. با این توضیح بایستی بدانید فقید، یک فونت با کناره‌های گرد میباشد.

 

5- فونت تمدن؛ مطلوب برای فراخوانی مبادرت (CTA)
فونت فرهنگ و تمدن از جدیدترین و پرمخاطب‌ترین فونت‌های فارسی میباشد. این فونت خوشگل دارنده حالتی کلاسیک میباشد. از این فونت می‌قدرت برای کاربردهای متفاوت نظیر پباده سازی بنر، فراخوانی به مبادرت و یا این که حتی عنوان و عنا وین اینترنت‌وبسایت به کار گرفت. فونت فرهنگ و تمدن با حروف انگلیسی نیز هماهنگی و تناسب بی نقص دارااست. لذا میتوانید در پباده سازی دو زبانه یا این که ادغام فارسی و انگلیسی از آن منفعت ببرید.

 

یادگرفتن دارای ربط: زمان مقدماتی یادگرفتن ux (پباده سازی تجربه کاربری)
 

6- فونت یکان؛ از فونت های خوشگل برای ساخت وب سایت
یکان، از شایسته ترین فونت های فارسی برای طراحی وب و سابقه دار‌ای سابق میباشد. اگرچه به جهت عرضه فونت‌های نو و ورژن‌های دیگری از یکان، کاربرد آن کاهش پیدا کرده ولی هنوز هم مورد‌ی مناسب برای بخش اعظمی به حساب می‌آید.

فونت یکان را می‌اقتدار در عصر‌ی خویش از متجددترین فونت‌های فارسی قلمداد کرد. این فونت کاربرد بزرگ‌ای در اینترنت‌وب سایت‌های شرکتی دارااست. به جهت وضعیت قانونی و کناره‌هایی با انحنای خیر چندان زیاد، هم زیبایی و هم جدیت را به استفاده کننده القا می‌نماید. یکان برای تیترها خوب میباشد. هم‌اینگونه برای فراخوانی به مبادرت (CTA) نیز کاربردی میباشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 203 تاريخ : دوشنبه 23 اسفند 1400 ساعت: 13:53


به عنوان مثال اولی عصر ها اینه که شما بیابد و یک پوسته وبسایت رو توی طراحی سایت فوتوشاپ پباده سازی فرمائید یعنی بتونید رابط کاربری یک وب سایت رو توی فوتوشاپ پباده سازی فرمائید

او‌لین گام برای ورد به دنیای کد نویسی ساخت وب سایت اعتنا کنیداولین گام برای ورد به دنیای کد نویسی ساخت سایت ،یادگیری لهجه HTML هستش لهجه نماد گذاری صفحه ها اینترنت یعنی دوستان شما با لهجه HTML میتونید بیاد ساختار اساس ایی یک برگه ی اینترنت رو ساخت نمائید،یعنی چی ساختار اساس ای برگه ی اینترنت خودمون؟ یعنی شما میخواهید توی کاغذ ی اینترنت شما،اگه در‌حالتی که اینجا شیت ی اینترنت شما باشه فرض نمونه محتوای اصلیتون اینجا باشه ردیف کناریتون توی این نصیب باشه،یا این که تارنما بارتون اینجا باشه،اینجوری شما انتخاب می کنید که ساختار ورقه ی اینترنت شما چه جوری باشه ،ساختارتون رو انتخاب می‌کنید دوستان در حالتی‌که ماصفحه ی اینترنت رو به ساختمان تشبیه کنیم HTML میشه اسکلت بندی اون ساختمان . حال پس از HTML بایستی چی رو حافظه بگیریم در حالتی‌که بازم بک کاغذ ی اینترنت رو به ساختمان تشبیه کنیم ما  اسکلت بندی رو با HTML پیاده سازی کردیم،ولی یک ساختمان که تنها اسکلت بندی داره سوای اینکه نمایی داشته باشه سوای اینکه اجری داشته باشه خیلی بی روح و بی رنگ و لعاب هستش،پس گام‌بعدی اینه که ما به‌این ساختمان خودمون یکم رنگ و لعاب بدیم یا این که به اصطلاح استایل بهش بدیم پس قدم‌بعدی برای ما یادگیری CSS هستش که دوستان ما با لهجه CSS میتونیم به ساختار کاغذ ی اینترنت خودمون استایل بدیم ،برای مثال رنگ ردیف رو تغییر و تحول بدیم رنگ بک گراند برگه رو تغییر و تحول بدیم ،انیمیشنها رو ساخت کنیم توی CSS ,همگی ی اینکار ها رو میتونیم با CSS ایفا بدیم.

عالی تا اینجا این ساختمان ما هم اسکلت بندی داره  هم رنگ و لعاب داره ،البته بازم به چیزی نادر داره دوستان،شما توی ساختمون می رید چیکار می‌کنید ؟از جمله برق تون رو با یک کلید پر‌نور خموشی می‌کنید میزنید پابین‌ پر‌نور میشه میزنید بالا بی سر و صدا میشه ،این میشه یک خلق و خوی توی ساختمان پس گام‌بعدی اضافه کردن javascript به صفحه ها اینترنت ما میباشد که ما با java script میتونیم اخلاق کاغذ ی خودمون رو در دست گرفتن کنیم یعنی به جوری منطق رو به کاغذ ی اینترنت خودمون اضافه کنیم به عنوان مثال ما بیاییم به کاری بکنیم هنگامی مخاطب ما وارد وب سایت میشه ، همین که وارد شد یک پیغامی اعمال بشه از جمله به user بگه که خوش آمدید این رو با javascript ما پیاده سازی می کنیم یا این که برای مثال یک دکمه توی ورقه فرارو گریز دادید و میخواید زمانی روی اون دکمه کلیک کردین یه اتفاقی بیفته برای مثال زمانی رو دکمه کلیک کردید بک گراند کاغذ تون تغییر و تحول کنه این رو با java script که میاد منطق و خلق و خوی ورقه ی ما رو در دست گرفتن میکنه اعمال میدیم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 407 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 13:51


ساخت وب سایت به تنهایی کاری از پیش نمی پیروزی و شما یا این که کسب و کارتان طراحی سایت را در راس توجهات قرار نمی دهد. آنچه که بعداز ساختن تارنما اصلی میباشد و سایتی را ارزشمند می نماید، باصرفه بودن و محتوای ارزشمندی میباشد، که داخل وبسایت قرار می‌گیرد. فرقی نمی نماید که، وبسایت فروشگاهی داشته باشید یا این که خبری! در غایت شما می بایست با تعداد متعددی از رقبا که در حوزه‌ کاری شما عمل دارا هستند، رقابت نمائید. اینجاست که اهمیت seo و محتوای پر ارزش مشخص و معلوم می‌شود.
هر توشه که کاربری کلمه و واژه یا این که پاراگراف ای را در قاب جستجوی مرورگرش وارد می نماید، هزاران فیض پیش پرورش لیست میشوند، که معمولا در صفحه ها گوناگون و در هر برگه ده آیتم لیست میشوند. البته چطور موتور های کاوش تصمیم میگیرند که، کدام وب سایت ها را در شیت اولیه اکران دهند؟
هر موتور کاوش الگوریتم های بخش اعظمی برای جايگاه بندی تارنما ها دارااست. گوگل را نمونه می‌زنیم؛ این غول دنیای کاوش برای قرائت وبسایت ها و طبقه بندی آن ها، الگوریتم ها و معیارهایی داراست. به امداد روبات ها و شیوه های متفاوت صفحه ها یک وبسایت را می‌خواند و با دقت به محتوای جان دار تصمیم می‌گیرد که، چه درجه ای به وب سایت بدهد.
بهینه سازی "سئو" هنری میباشد که، اخلاق و رفتار موتورهای کاوش را، مطالعه و محتوای وبسایت ها را بر پایه ی آن سئو می نماید. مواقعی مثل محتوای پر ارزش و غیر اسکن، لغت ها کلیدی متناسب، تصاویر با صرفه گردیده، سرعت بارگزاری وبسایت، عکس العمل گرا یا این که ریسپانسیو بودن وبسایت، تعداد بازدیدکنندگان، معیار رضایت یوزرها و مواقعی از این دست، موجب میشوند که، وبسایت شما قیمت پیدا نماید و در نتیجه ها عالی ظواهر خواهد شد.

 

 

تارنما ریسپانسیو (Responsive) چه سایتی میباشد؟
از آنجایی که امروزه اشخاص با دستگاه های مختلفی به وبگردی می‌پردازند نیاز میباشد تا وبسایت ها برای کلیه دستگاه ها سئو شوند. یعنی برای تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر های رو میزی به طور کل کاغذ و تماما با صرفه اکران داده گردد. به تارنما هایی که متناسب با هر ورقه اکران، تغییر تحول اندازه میدهند Responsive میگویند. عکس العمل گرا بودن وبسایت، یکی‌از عواملی میباشد که، رابط کاربری آنرا سهل وآسان می نماید و در غایت به کسب سکو خوب امداد می نماید.
برای مثال؛ در سایتی که برخورد گرا نباشد، برای یوزرها تلفن همراه عبارات متن بیش تر از حد ریز چشم میشوند. حتی مخاطب درصورتی که شیت موبایل را زوم نماید نیز، مایحتاج میباشد، دایم به چپ و راست اسکرول نماید، که‌این فعالیت به هیچ وجه رضایت قسمت وجود ندارد. طبیعی میباشد که اینگونه سایتی، کاربرهای موبایلی خویش را که امروزه نادر هم نیستند، از دست میدهد و این عمل از چشمان تیز میان گوگل به دور نخواهد ماند. در فیض می بایست معطل افت مرتبه باشد!
در قبلی آنهایی که یوزرها موبایلی برایشان اصلی بود، مبادرت به طراحی وب سایت برای دو ورژن گوشی و کامپیوتر می کردند. که‌این فعالیت هم هزینه بر بود و هم وقتگیر! ولی درحال حاضر با توسعه یافته خیس شدن علم اپلیکیشن نویسی، وبسایت ها طوری پباده سازی می‌شوند که، واکنشگرا باشند و نسبتاً با هر کاغذ نمایشی سازگارند و سوای زوم کردن و اسکرول چپ و راست محتوای آن قابل قرائت است.
بهینه سازی بر روی ریسپانسیو بودن وب سایت بسیار حساس میباشد و یکی مبادرت های نخستین ای که می بایست برای seo وبسایت ایفا اعطا کرد، به کارگیری از پوسته با صرفه گردیده برای تارنما میباشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 193 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 14:13


مهمترین دلیلی که یک مدیریت وب سایت به خاطرش مبادرت به ایجاد کرد ذیل دامنه می‌نماید، سازماندهی طراحی سایت قسمت‌های گوناگون وبسایت میباشد. از جمله فکر کنید ما قرار میباشد در کنار وب لاگ و تمامی صفحاتی که در تارنما داریم، یک بخش دیگر هم به تارنما‌مان اضافه کرده و در آن یک‌سری ابزار آنلاین قرار بدهیم. ابزارهایی که به وبمستران یاری نمایند وب سایت‌شان را راحتتر باصرفه کرده، هزینه‌ها را رئیس نمایند و... .

خب یکی‌از گزینش های‌مان این میباشد که هرکدام از این ابزارها را روی یک کاغذ از وبسایت بار گذاری کنیم. ولی تعیین عالی قادر است این باشد که یک ساب دامین با نام tools به وب سایت اضافه کرده و روی یک سری ورقه از آن، ابزارها را بارگداری کنیم. بنابراین خواهیم توانست ریلکس‌خیس نشانی این قسمت از تارنما را در دست یوزرها قرار بدهیم.

یا این که در نمونه دیگر در‌صورتی‌که بخواهیم در تارنما‌مان یک قسمت انجمن داشته باشیم، گشوده خواهیم توانست به مکان افزودن انجمن در نصیب ساب فایل و عملا نامرتب کردن وب سایت، آن را به یک تحت دامنه منتقل کرده و به راحتی وب سایت را قسمت‌بندی کنیم. شاید بتوانیم بگوییم در حالتی که دامنه مهم اسم شهر شما باشد، تحت دامنه‌ها خیابان‌های آن می‌باشند که به شما برای نشانی‌دهی ریلکس‌خیس امداد می‌نمایند.

_ جداسازی محتواها
یک کدام از دیگر از کاربردهای ساب دامین، جداسازی محتواهای متعدد از محتوای اساسی تارنما میباشد. این مرتبط با وقتی میباشد که یک قسمت به وب سایت شما اضافه گردیده اما نمی خواهید آن را با بخش اساسی یکی‌از فرمایید. از جمله در صورتیکه توجه کرده باشید، وبسایت‌هایی که مبادرت به دادن بلاگ‌های بدون پول می‌نمایند، هر بلاگ را روی یک ذیل دامنه به مخاطبان تازه میدهند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 233 تاريخ : سه شنبه 17 اسفند 1400 ساعت: 14:35

 

امید داریم تا اینجای نوشته‌علمی متوجه طراحی سایت گردیده باشید که طراح وبسایت که می باشد و چه تفاوتی با گسترش دهنده تارنما دارااست. بخش از نوشته ی علمی میخواهیم وظایف طراح سایت را تماما برای شما شرح دهیم تا رویت کرد کلان تری نسبت به‌این فعالیت داشته باشید و بدانید که یک طراح وب سایت حرفه‌ای چه وظایفی را بایستی بر عهده بگیرد و در ازای چه وظایفی مسئولیتی بر عهده ندارد.

 

طراح وب سایت می بایست علم کد نویسی داشته باشد و به زبانهای اپلیکیشن نویسی سمت اینترنت احاطه کافی داشته باشد.

 

گویش های اپ نویسی سمت اینترنت مانند html,css,Js,react است و در صورتی‌که میخواهید بدانید چه‌طور طراح وبسایت شویم می بایست بدین گویش های نرم‌افزار نویسی و علامت گذاری احاطه بدون نقص داشته باشید.

 

اساسی عمل طراح وب سایت این میباشد که هر آنچه کاربر از لحظه ورود به وبسایت شما توقع دارد را برآورده کرده و جلوه بصری زیبایی را در مشت کاربر قرار دهد.

 

اعتنا داشته باشید که از لحظه ورود مخاطب به وبسایت شما وظیفه قلب لحاظ مخاطب و تبدیل وی به مشتری بر عهده شما است و در صورتی‌که شما بتوانید ساخت وب سایت دیدنی و اختصاصی به شخصی داشته باشید و از محتوای جالب در تارنما تان استعمال نمایید میتوانید یوزرها را به صرف مجال بیشتری در تارنما تان ترغیب فرمائید و از آن‌ها مشتری مستمر دارای مسئولیت بسازید.

 

از مهم ترین وظایف طراح وب سایت وجود پلن و استراتژی برای پیشبرد هدف ها تارنما و پباده سازی صفحه ها اینترنت میباشد. طراح تارنما ماهر بایستی وب سایت بقیه رقبا را ارزیابی کرده و با دقت به ذوق یوزرها وبسایت، صفحه های را به سیرتکامل‌ای پباده سازی نماید که دیده کاربر را اذیت نکند و برای وی دیدنی باشد.

 

 پباده سازی صفحه ها اینترنت و جذب مخاطب بایستی بر اساس نرم افزار و با فایده گیری از علم فنی و خلاقیت و با توکل بر ذوق و سلیقه هنری باشد که مجموعاَ کل این مورد ها از مهم‌ترین وظایف طراح وبسایت میباشد.

 
مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 6765 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 14:48


نیازسنجی (مهم ترین نصیب پروژه)
به‌این مفهوم که شما بایستی مشاهده کنید برای چه نوع شرکتی، سازمانی و طراحی سایت یا این که تجارتی قصد طراحی وب دارید. مطلقا سایت یک ارگان دولتی با وبسایت نمایندگی کمپانی X در کشور ایران تفاوت های بخش اعظمی خواهد داشت. چنانچه که قرار میباشد وبسایت فوق بصورت روزمره به روز خواهد شد قطعا بایستی اپلیکیشن نویسی دینامیک و دیتا بیس پشت رمز آن باشد. ولی در‌حالتی که قرار میباشد وبسایت فوق سالی ۲ توشه به روز خواهد شد خوب میباشد پباده سازی بصورت استاتیک اعمال گیرد.

نکته بسیار اصلی : بایستی این نکته را بدانید که چیزی که سبب تداوم بیزنس و رونق در آن می گردد رضایت مشتری میباشد. مطمئن باشید که شایسته ترین مشتریان شما افرادی می‌باشند که به وسیله مشتریان راضی شما به شما معرفی گردیده اند. از نقطه لحاظ بازاریابی شایسته ترین نوع تبلیغ، تبلیغ دهن به دهن می‌باشد. پس همت نمائید که نیاز حقیقی وواقعی مشتری را پیدا فرمایید و دقیقا  چیزی که احتیاج  داراست را برای وی پباده سازی و مهیا کنید. به صرف اینکه تخصص شما نرم افزار نویسی asp.net است نباید به کل مشتریانتان توصیه برای داشتن سایت داینامیک بدهید.

۲- ابزار سنجی
بایستی بدانید برای ساخت وب سایت فوق از چه قابل انعطاف افزارها و یا این که نرم افزار ها و چه نوع لهجه اپ نویسی استعمال کنید. برای شرکتی که فعالیت آن ساخت تولیدها غدایی منحصربه‌فرد خردسال ها میباشد مورد نیاز میباشد اینترنت سایتی پباده سازی نمائید که در آن مکان نما بکار رفته باشد. شاید شما در زمان این مرحله متوجه بشوید که برای طراحی سایت متبوع نیاز به اپلیکیشن نویسی هست که شما به آن درایت ندارید، ولی کار نیک و خیس پاک را فدای جاهلیت خویش ننمایید. مطمئن باشی حتی در صورتی آن فعالیت را جاری ساختن ندهید عالی از این میباشد که شغل را حاد یا این که کاری که باب گرایش مشتری نباشد تحویل دهید. البته هنگامی میرسد که شما دست رد به سینه هیچ کاری نخواهید زد. غلط نکنید، آن وقتی وجود ندارد  که شما به آحاد لهجه های اپ نویسی تدبیر پیدا نموده اید، آن وقتی میباشد که بدور شما لبریز میباشد از برنامه نویس ها و طراحان با تجربه و با دانشی در تک تک قضیه ها. مزیت این شغل این میباشد که در حالتی‌که شما امور را به خویش محصور کنید خیلی زود وسعت هنگامی کاری شما مالامال می گردد البته میتوان امور بصورت گروهی اجرا بخشید. مطمئن باشی این شیوه بسیار بهتری میباشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 142 تاريخ : شنبه 14 اسفند 1400 ساعت: 14:25


تکنیک های ساخت وب سایت هر روز در هم اکنون پیشرفت است و درصورتی طراحی سایت که شما میخواهید از این قافله عقب نمانید قطعا می بایست خویش را بروز فرمائید به لحاظ ما در ساین اینترنت طراح وب سایت کسی است که خویش را بروز نگه داراست زیرا دانش کامپیوتر هر ثانیه دارااست تغییر می کند و تکنیک های نو می‌آید پس در صورتی‌که کسی میخواهد در مسئله نرم‌افزار نویسی حقیقتا شخصی غالب باشد می بایست و بایستی خویش را بروز نگه دارااست می بایست تارنما هایی که پباده سازی می نماید از نهایی تکنولوژی های ساخت سایت سود کرده باشد این رو گفتیم تحت عنوان پیشگفتار زیرا امروز میخواهیم در امر Ajax  حرف کنیم تکنیکی که منجر میگردد آحاد کاغذ مجدد لود نشود پس این را مطالعه فرمائید

 

Ajax  در طراحی وب
در صورتی بخواهیم به صورت خلاصه به معرفی ajax  بپردازیم اصطلاح AJAX را اولين توشه کارشناسي از کمپانی Adaptive Path به اسم جسي جيمزگرت در نوشته ی علمی‌اي با تیتر اي‌جکس؛ و خیلی سریع این تکنیک به وسیله برنامه نویس ها در سراسر عالم به کارگیری شد، عامیانه ترین نمونه برای Ajax  سیستم Google Suggest که زمانی شما عبارتی را کاوش می‌کنید گوگل عبارتهای دیگر را با تکنیک Ajax  برای شما می‌آورد یا این که برای مثال سبدهای خرید وبسایت های فروشگاه آنلاین زمانی شما کالایی را به سبد خرید اضافه می‌کنید تنها سبد خرید آپ تو دیت میگردد خیر تک تک وبسایت یا این که در خیلی از فرم های نام نویسی این تکنیک به فعالیت برده گردیده است یا این که از جمله در سایتی که خویش ما پباده سازی کردیم مخاطب سوای اینکه مجدد کاغذ بار گذاری گردد و وسعت متعددی از پهنای باند معدود گردد خیلی ریلکس با تکنیک Ajax  مال شما لود می‌شود امروزه بخش اعظمی از وب سایت های دارای شهرت عالم نظیر رخ بوک، Google Maps، Gmail، YouTube از این تکنیک استعمال می نمایند که یوزرها را خسته نکنند و سرعت وبسایت فراتر برود

 

مزایای به کار گیری از Ajax  در طراحی وب
در‌این بخش می‌خواهیم به مزایای به کار گیری از Ajax بپردازیم

پشتیبانی مرورگرهای دارای شهرت از تکنیک Ajax، به عنوان مثال IE، فایرفاکس، کروم و سافاری

سرعت و کوشش  خوب برای بخش هایی از وبسایت که نیاز وجود ندارد تک تک داده ها وبسایت مجدد لود گردد مثل فرم های نام نویسی و سبد خرید،

صرفا قسمتی که تکنیک Ajax  مستعمل میباشد در ساخت وب سایت تغییر و تحول می‌یابد یعنی اینکه صرفا قسمتی از یک برگه خیر تک تک ورقه وب سایت رفرش خواهد شد

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 149 تاريخ : پنجشنبه 12 اسفند 1400 ساعت: 14:22


خصوصیت اصلی در ساخت سایت
او‌لین نکته تعیین یک اسم دامنه ی بهتر میباشد که معنای مطلوب و مربوط به طراحی سایت فعالیت شما داشته باشد و در ذهن هم بماند ( در صورتی‌که شما یک کمپانی باسابقه میباشید، می بایست اسم مارک خودتان را تحت عنوان اسم دامنه گزینش فرمایید )
به کارگیری از یک لوگوی قشنگ و دیده نواز که یادآور اسم کمپانی و مارک شما باشد. این لوگو بایستی در صدر سمت چپ و یا این که راست قرار بگیرد و به ورقه مهم لینک و پیوند گردد.
شعار مارک شما بایستی با خطی کوچک خیس از لوگوی شما و در ذیل آن نوشته گردد تا نام و نشان و مسیر کاری شما‌را به یوزرها و بازدیدکنندگان نماد دهد.
یک شماه تماس ( که همواره در دسترس و پاسخگو باشد ) را در بالای هدر وب سایت قرار دهید تا یوزرها از قابلیت تماس با شما باور خیال داشته باشند. (خوب میباشد استفاده کننده با کلیک برروی شماره تلفن، بتواند تماس را برقرار نماید. این نکته را برای کسب رضایت یوزرها در لحاظ بگیرید)
در تحت یا این که کنار شماره تلفن، یک دکمه با صورت و یا این که آیکون تماس قرار دهید تا جلب اعتنا بیشتری جاری ساختن دهد. این دکمه “مطلقا” بایستی قابلیت و امکان کلیک شدن داشته باشد!
یک منو مشمول پیوند ها و دسترسی های اصلی و مهم در بالای کاغذ قرار دهید تا استفاده کننده به سادگی و با سرعت به قسمت دلخواهش دست پیدا نماید.
نشانی دهی جزء به جزء و ظریف هر کاغذ! (این که‌این برگه پایین دسته ی کدام مناطق و یا این که گروه بندی ها جای‌دارد! شبیه آن چه در هدر همین شیت میبینید.)
یک تصویر و یا این که اسلایدر را در تحت هدر و در بالاترین نصیب کاغذ قرا دهید. درین اسلایدر مهم‌ترین تجهیزات، تولید ها و یا این که خبرها مارک و شرکتتان را به کاربر معرفی فرمایید.
داده ها حیاتی و اصلی را در قسمت های بالایی کاغذ قرار دهید تا در دسترس استفاده کننده قرار گیرد. این داده ها میتواند مواقعی نظیر نشانی کمپانی، منوی رستوران و … باشد. (اما عالی میباشد فضای متعددی را اشغال نکنید و یک Call To Action و یا این که پنجره گشوده شونده قرار دهید)
توصیفات و اعتبارات و افتخارات کمپانی را میتوانید به صورت های مختلفی در برگه قرار دهید تا برای مخاطب متکی بودن را به ارمغان آورید! (یک جعبه ویدیو که‌این داده ها را در پوسته یک فیلم و یا این که ویدئو کوتاه ارائه نماید، میتواند بسیار جالب و اثرگذار باشد)
اکنون نوبت آن میباشد که در بعدها مطلوب و با جلوه های گرافیکی مطلوب، سرویس ها و خصوصیت های مارک را به مخاطب ارائه فرمایید.
یک متن خوب و کیفیت عالی در ورقه مهم قرار دهید و یه خرده در رابطه خودتان بنویسید تا مخاطب را درین ورقه نگه دارید. همینطور محتوای متنی تاثیر مثبت متعددی برای موتورهای کاوش دارا هستند.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 185 تاريخ : چهارشنبه 11 اسفند 1400 ساعت: 13:48


انتخاب غرض ، او‌لین و ابتدایی ترین قدم در هر روند ای خواهد بود و می‌تواند طراحی سایت موجب جهت گیری کسب وکار و فرآیند کاری در سمت و سوی و سویی مطلوب خواهد شد بدین ترتیب ساخت سایت و قسمت های متفاوت آن می بایست متناسب با غرض شما صورت پذیرد .

هدف ها تجاری، بازرگانی ، فردی و ...  می‌تواند هریک معرف بخشها و کاراکترهای خاص در طراحی وب باشد. چیره ترين اینترنت سايت ها خصوصيات مشترکي در طراحي اینترنت دارا هستند که اعتنا هر بازدیدکننده ای را به خویش جلب مي نمايند. رعايت نکاتی که پیرو توضیح میدهیم قادر است بازدیدکننده از وبسایت یا این که دکان شما‌را تبديل به مشتری نماید .

 

 

 

1-  تصاویر ، رنگ بندی ، فونت و لینک و پیوند دهی مطلوب

 - به کارگیری از عکس در دورنما تارنما مدام دلیل بدی وجود ندارد. بلکه در شرایطی‌که ماهرانه این عکس گزینش گردد، در کنار یک رنگ بندی مطلوب، قادر است تاثیر فوق العاد‌ه‌ ای روی کاربر شما داشته باشد. به زمینه رنگ‌بندی و گزینش فونت نیز اعتنا نمایید. طبق سرازیر شناسی رنگ ها به کار گیری از رنگ تیره برای وبسایت های فروشگاهی سفارش نمیشود همین طور استعمال از رنگ های خیلی پر‌نور در همه بخش های وب سایت سبب بی روح شدن آن میگردد . تعیین صحیح تم رنگی و نوع فونت مطلوب یک کدام از نکات اصلی در طراحی وب است . شاید معمولی به لحاظ رسد البته رنگ بندی و فونت مطلوب منجر ساخت هماهنگی در سراسر وب سایت می‌گردد و رعایت همین نکات به لحاظ کوچک تاثیرات بزرگی در جذب کاربر دارااست.

-  علاوه بر برگه اساسی، بقیه صفحه ها هم می بایست پباده سازی قابل قبولی داشته باشند . پیوند به شیت مهم، در کل صفحه ها جانبی، مسئله مهمی میباشد. بدین زمینه توجه نمائید که طراحی وب سایت می بایست به سیرتکامل‌ای باشد که استفاده کننده پس از ورود به یک کاغذ، احساس نکند به انتهای وب سایت و یا این که به یک بن بست رسیده میباشد که صرفا رویکرد خروج از آن، بستن وب سایت می باشد! لینک و پیوند های مطلوب، می تواند عاملی باشد تا بازدیدکننده خویش را مراقبت نمائید .شما از خط مش های گوناگون ، یوزرها را وارد سایت خودتان نموده اید پس نباید اورا در نصفه ی شیوه رها فرمائید ، برای مراقبت مخاطب می بایست مطالب مفیدی در زمینه ی قضیه ی کاری خویش به وی ارائه دهید. سفارش ما این میباشد که برگه نخستین خویش را با تصاویر و محتوای زیاد نامرتب نکنید. کوشش نمایید یک روءیت کرد کلی از وبسایت‌تان به مخاطب بدهید و بعد او‌را به صفحه های دیگر پند نمایید. هنگامی که شما مخاطبان تارنما خویش را بشناسید ریلکس خیس می‌توانید محتوا و مطالب مایحتاج آنان را ارائه و به سوالهای آن‌ها جواب دهید.

 

 

2-نکات seo در طراحی وب

برای اینکه بتوانید در حاصل موتور های کاوش قرار بگیرید و بازدید داشته باشید اینترنت سايت شما بایستی براي موتورهاي کاوش بهينه خواهد شد. بهینه سازی تحت عنوان فاکتوری در بازاریابی آنلاین تارنما به پیشرفت در عملکرد وب سایت امداد می کند. بهترين و معدود هزينه ترين رویه براي جذب کاربر برای اینترنت سايت شما، به کارگیری از کليک ارگانيک میباشد. کليک ارگانيک يعني بازديدکنندگاني که با کليک برروي لينک اینترنت سايت شما در موتورهاي کاوش به اینترنت سايت شما وارداتی اند. 
برای مطالع ی بیستر درخصوص تکنیک های بهینه سازی می‌توانید نوشته‌ی علمی ی سئو وبسایت را مطالعه فرمائید .

یک کدام از مواقعی که در قرارگیری وبسایت در ابتدا فهرست موتورهای جست وجو دارای اهمیت میباشد، رعایت کردن استاندارد های کدنویسی میباشد. موتورهای جست وجو به طور اتومات در وب در‌پی تارنما ها و قرار دادن داده ها آن‌ها در خزانه های اطلاعاتی خویش می باشند. در صورتی‌که در طی ایندکس کردن صفحه های سایت به وسیله کدهای مندرج در وبسایت سردرگم شوند، از آن ها می گذرند و یا این که اعتبار وبسایت را تحت می‌آورند. هفت ستاره در پلفرم وبسایت ساز و دکان ساز خویش به سئوی تکنیکال اعتنا کرده و استاندارد های مورد نیاز برای موتور های کاوش را رعایت نموده است .
شاید برایتان جذاب باشد که بدانید موتورهای جست وجو به زیبایی وبسایت، تصاویر متحرک و یا این که ظواهر فوق العاده آن اهمیتی نمی دهند. آن ها به صورت اتومات صرفا متن‌ها وب سایت را میخوانند .  ولی این بدان مفهوم وجود ندارد که وبسایت شما نمی تواند قشنگ و دیدنی باشد، البته بایستی استانداردهای مهم طراحی سایت در آن ها رعایت گردد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 9 اسفند 1400 ساعت: 14:44


به عنوان مثال پرسودترین ایده‌های طراحی سایت در سال ۱۴۰۰ می‌اقتدار به مواقعی مشتمل طراحی سایت بر فعال سازی یک سایت بیزنس الکترونیک، ساخت و ساز یک بلاگ، تشکیل داد یک سایت عضویت و بقیه مفاد اشاره نمود. فهرست بی نقص‌تری از ایده‌های پربازده و دوستداشتنی در پی ارائه شد‌ه‌است:

بسط فروشگاه اینترنتی کوچک
اینترنت‌سایتی با مسئله عیب گیری و چک تولید ها به طور آنلاین
خرید و اجاره میزبانی اینترنت
تشکیل داد پادکست
طراحی سایت سالمی (بدنسازی)
بقیه مفاد
در پی این نوشته ی علمی برای هر کدام از ایده‌های فوق توضیحات بیش‌تری ارائه شود.

چطور می‌اقتدار یک وبسایت خاص و منحصربه‌فرد ایجاد کرد؟
راهکارهایی وجود دارا‌هستند که به اشخاص امداد می‌نمایند تا بتوانند به نقطه‌ای از تجربه و فکر بیرون از محدوده برسند و یک تارنما خاص و اختصاصی بسازند. برای مثال این ترفندها می‌اقتدار به استعمال نکردن از یک پوسته‌بندی از پیش تعریف و تمجید گردیده، عدم به کارگیری از یک سیستم مدیر محتوا (CMS) و بقیه موردها اشاره نمود. به‌دنبال فهرست جامع‌تری از راهکارهای موءثر برای ایجاد کرد یک وبسایت خاص و منحصر ارائه گردیده‌است:

آغاز شغل با یک Canvas خالی
فکر خلاقانه؛ عدم به کارگیری از یک پوسته‌بندی از پیش تعریف و تمجید گردیده
عدم به کار گیری از یک CMS
عدم عملکرد برای الهام گرفته از دیگر وبسایت‌ها
می‌قدرت دست کم یک موردی را جاری ساختن اعطا کرد که پیش از اینً آزمون نشده میباشد.
بایستی وانمود کرد نیازی به کدنویسی وجود نخواهد داشت.
بقیه مفاد
چه نوع وبسایت‌هایی از کلیه دوست داستنی‌خیس می‌باشند؟
دوست داستنی‌ترین وبسایت‌های عالم به ترتیب گوگل، یوتیوب، فیسبوک و توییتر میباشند. بدین ترتیب می‌قدرت سود گرفت که زمینه برای ساخت سایت می تواند در قضیه‌های ذیل گزینش خواهد شد تا احتمال توفیق ارتقاء یابد:

موتور کاوش
پخش آنلاین فیلم و ویدئو
کانال‌های اجتماعی و ارتباطات آنلاین
۵۵ ایده خلاقانه و مورد برای ساخت وب سایت جهت راه اندازی تجارت آنلاین
دنیای ساخت سایت ، دامنه قضیه‌های وسیع و متنوعی را دربرمیگیرد و اشکال گوناگون سایت‌ها حاضر و فراهم در دست یوزرها وب قرار دارا هستند. برای امداد به آغاز راه اندازی یک بیزنس اینترنتی از روش تولید وبسایت، درین نصیب از نوشته ی علمی، فهرستی از ۵۰ ایده خلاقانه و قضیه برای طراحی سایت توده گردیده است. همینطور می‌قدرت از این ایده‌ها برای ثبت کار ماهر خویش در فضای آنلاین، اکران مثال امور یا این که به اشتراک گذاشتن علایق و ایده‌های خویش به کار گرفت. به دنبال به معرفی هریک از این ایده‌ها و زمینه‌ها پرداخته گردیده است.

۱. ساخت سایت یادگرفتن آنلاین
در‌صورتی‌که که شخصی در یک حوزه خاص تخصص داشته باشد و بخواهد تجربه‌ها و سفارش‌هایی را در مورد ماهر خویش با دیگر افراد به اشتراک بگذارد، میتواند این عمل را از روش تشکیل داد و پباده سازی یک سایت یادگرفتن آنلاین اجرا دهد. در اینگونه اینترنت سایتی می‌اقتدار یکسری ویدیوی آموزشی را با هر زمینه دلخواهی قرار بخشید. این ویدیوهای آموزشی می توانند زمان‌های آنلاین علمی و آکادمیک باشند یا این که سفارش‌ها و اندرز‌های کاربردی معاش را مشتمل بر شوند. برای جذب کاربر و جلب مشتری، خوب میباشد تنی چند از ویدیوها را به طور مجانی ارائه کرد و بقیه ویدیوهای جامع‌خیس و وقتگیر‌خیس را برای فروش قرار بخشید. ساخت اینگونه زمان‌های آموزشی میتواند یک طریق اثر گذار برای درآمدزایی به طور آنلاین باشد. برای راه اندازی سایت یادگرفتن آنلاین می‌اقتدار از پوسته‌های مهیا مرتبط با فراگیری آنلاین بهره مند شد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت: 14:12


تیتر دارای ارتباط و مطلوب گزینش فرمایید
تیتر ورقه بایستی با کلیدواژه‌ای که شخص برایش جست‌وجو کرده یا این که در تبلیغات طراحی سایت مشاهده میباشد منطبق داشته باشد. او‌لین چیزی که بازدیدکننده در شیت می‌بیند، تیتر و زیرعنوان‌ها میباشد. با تلاوت آنها تصمیم می گیرد بماند و به قرائت ادامه دهد یا این که برود. در حالتی‌که اینجانب روی بنر تبلیغاتی تور دبی عید نوروز ۹۹ کلیک کنم، می خواهم در زمینه‌ی ارزش، تجهیزات و سرویس ها آن اطلاعاتی به دست بیاورم. تیتر و زیرعنوان‌ها آرم میدهد چیزی که می خواهم در شیت میباشد یا این که نه. در صورتیکه تیتر اساسی شیت راجع به جاذبه‌های توریسم دبی باشد و داده ها موردنیاز را در او‌لین نگاه نبینم، احتمالا بلافاصله بیرون می شوم! ولی میتوانید در زمینه‌ی جاذبه‌ها هم کلام نمایید البته بایستی اعتنا داشته باشید که داده ها تور در اولی نگاه قابل مشاهده باشد.

تصویر و ویدئوهای دیدنی به شغل ببرید
نقش تصویر در کلیه صفحه های تارنما پررنگ میباشد و در صفحه های لندینگ پر رنگ‌خیس. با یک عکس یا این که ویدئوی مطلوب میتوانید به اندازه هزاران واژه و کلمه سخن بزنید ولی درین دربین مشکلی وجود داراست. بخش اعظمی از تارنما‌ها تصاویر را تنها به جهت زیبایی یا این که تاثیرشان روی seo به شغل میبرند و فراموش می‌نمایند که عامل ها بصری بایستی بیشترین رابطه را با محتوای شیت داشته باشند. به خیال و خاطر داشته باشید که کاربر سازه به دلیلی و با هدفی خاص وارد شیت فرود گردیده است. محتوای ویدیو و عکس نیز مثل تیتر، می بایست روی واژه کلیدی تمرکز داشته باشد.

بیشتر بخوانید :  پباده سازی رابط کاربری یا این که UI چه می‌باشد ؟
کارداران از دربین بردن تمرکز را حذف نمایید
کلیه با صفحه آرایی فرود یک غرض خاص را دنبال می‌نمایند: فروش متاع یا این که خدمتی خاص، توده‌آوری داده ها از مخاطبان یا این که … . در هر شکل می بایست روی به عبارتی غرض متمرکز باشید و تمرکز مخاطبان‌تان را نیز محافظت فرمایید. این برگه نباید آکنده از عامل ها پرت کننده حواس باشد. محتوا را تماما دارای ربط و یک پارچه پباده سازی فرمائید. تمامی چیز می بایست در سمت هدایت استفاده کننده به مسیر گزینه نظرتان پباده سازی گردیده باشد. حتی برخی از طراحان منو هدر و فوتر را نیز از کاغذ لندینگ حذف می‌نمایند تا هیچ عاملی بازدیدکننده را از غرض مهم شیت بدور نکند.

از فضای سپید به اندازه کافی استعمال نمائید
خوب میباشد شیت فرود را تماما لبریز نکنید. به ویژه در سال‌های اخیر مخاطبان نسبت به تلاوت محتوای وقت گیر مقاومت نماد می دهند. در حالتی که به کردار خودتان در کانال‌های اجتماعی اعتنا نمائید اینگونه پدیده‌ای را مشاهده خواهید کرد! چنددفعه پیام‌ها و متن‌های وقتگیر شبکه‌های متعدد را رد کرده‌اید!؟ در دیزاین لندینگ نیز این قضیه را مد حیث داشته باشید. کاغذ‌ای که مملو‌از نوشته باشد اکثری از مخاطبان را فراری می دهد. آنها از تامل این که چهت نیل به داده ها مد نظرشان می بایست این تمامی مقاله بخوانند سرگیجه می گیرند و فضای سپید خاطر‌شان را شل می‌نماید. اما اکثری تایم ها متخصصان بهینه سازی روی تعداد لغت ها بالا تاکید دارا هستند. با این اکنون، اعتنا داشته باشید که حتی درصورتی که قصد دارید در شیت فرود از محتوای متنی وقتگیر استعمال فرمائید، داده ها اساسی و متبوع بازدیدکننده می بایست در او‌لین نگاه قابل مشاهده باشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 207 تاريخ : شنبه 7 اسفند 1400 ساعت: 14:27


تم شما ممکن میباشد ناامن باشد
تم های وردپرس اکثر زمان ها زخم پذیرهستند، برای بهبود شانس خویش، طراحی سایت میتوانید پوسته خویش را با پلاگین Theme Check آزمایش فرمائید و باور نتایج نمایید که هیچ چیز مخربی در پوسته وب سایت شما نیست.

 

این ایام رسانه های اجتماعی وسیع می‌باشند، ناممکن میباشد که فکر کنید یک وبسایت غالب وردپرس هیچ ترکیب رسانه ای اجتماعی نداشته باشد.
یکی راههای آرم دادن محبوبیت وبسایت شما برای رسانه های اجتماعی، اکران دادن دکمه های به اشتراک گذاری در کنار پست ها و صفحه ها شما میباشد.

در واقعیت، در حالتی‌که از دکمه های رسانه های اجتماعی به کارگیری میکنید که تعداد پست های به اشتراک گذارده گردیده را نماد می‌دهد ، ولی این تعداد (  0یا صرفا 1 یا این که 2) است، پس این پست یا این که محتوا از نظربازدیدکنندگان کاربردی ندارد.

 

رفع این اختلال بسیار بی آلایش میباشد، برای مثال، شما میتوانید ازافزونه SumoMe برای مدیر دکمه های رسانه های اجتماعی خویش به کار گیری نمایید. در پیکربندی اشتراکگذاری درین پلاگین، تنها آیتم ای را گزینش نمایید تا عدد را نماد ندهد تا به آستانه مشخصی (تعداد موردنظر)رسد.

 

فشرده سازی تصاویر مدام اثرگذار وجود ندارد
وردپرس برای فشرده سازی تصاویر پیکربندی جالبی دارااست،به طورپیش فرض دروردپرس هر تصویر کیفیت عالی 90% تهیه و تنظیم گردیده است.ولی در‌صورتی‌که وبسایت مبتنی بر تصاویر پباده سازی گردیده باشد پس می بایست با به کار گیری از ورژن های اساسی تصاویر، مقدار دوباره فشرده سازی را به 100٪ بازگردانید.

برای این فعالیت کدهای ذیل به پوشه function.php  اضافه فرمایید:

add_filter( ‘jpeg_quality’, ‘reset_jpeg_quality’ );

function reset_jpeg_quality() {

retu 100;

}

تصاویر شاخص مدام باصرفه نیستند
وردپرس از تصاویر شاخص درمکانهای گوناگون وبسایت استعمال میکند مثلا در کنار پست های شما در ذیل کاغذ و…..

در صورتی‌که شما پوسته خودرا تغییر‌و تحول دهید پیکربندی تصاویر شاخص تغییر‌و تحول خواهند کرد ، شما می‌توانید از یک پلاگین مانند Regenerate Thumbnails استعمال کنید ، این پلاگین تصاویر شما‌را می‌گیرد و تصاویررا نوسازی و به شرایط استاندارد تغییر‌و تحول میدهد.

 

تارنما شما پیوند های حاد داراست
پیوند های شکسته درسایت شما چشم نمی‌شوند،به صورت نمونه در حالتی که دو ماه پیش لینک و پیوند سایتی را در وب سایت خویش قرار داده اید و هم اکنون آن تارنما به طور آفلاین در آمده میباشد،در فیض شما یک لینک و پیوند حاد دارید.

جستن لینک و پیوند های وخیم فعالیت مشقت میباشد برای حل این ایراد می‌توانید از پلاگین Broken Link Checker استعمال کنید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 380 تاريخ : پنجشنبه 5 اسفند 1400 ساعت: 14:06


پباده سازی دنیوی یا این که متریال
پباده سازی دنیوی یه گویش طراحیه که گوگل سال طراحی سایت طراحیش کرد. پباده سازی دنیوی برای ساختن نرم‌افزار ها و وب سایت ها از طرح کانال ای، لایه ای، کارتون واکنشی و انتقالی و تکنیک های عمقی مثل سایه به کار گیری می کنه. پباده سازی دنیوی عملکرد کرده معاش دنیوی رو بیاره تو دنیای دیجیتال، وب سایت ها و نرم افزار هایی که پباده سازی دنیوی دارن حس برگه و مرکب به انسان میدن.

متا تگ
متا تگ ها قطعه هایی از متن هستن که تو سربرگ صفحات تارنما رمزنگاری شدن و موتورهای کاوش از روی اونا میفهمن که محتوای اون ورقه وب سایت چیه. بازدیدکننده ها نمی تونن متاتگ ها رو ببینن.

رهیاب
رهیاب یا این که نویگیشن به بازدیدکننده ها یاری می کنه که از یه برگه وبسایتتون برن به برگه دیگه. مثل فهرست ها.

متن گشوده
سیستم های مدیر محتوای متن گشوده یعنی سیستم های مدیر محتوایی مثل وردپرس و دروپال که وقف عام عموم دنیا مجانی در دسترسند.

اکران ورقه
زمانی میگیم شما یک اکران ورقه دارید یعنی، یک بازدیدکننده یا این که عنکبوت موتورجستجو یک کاغذ از وب سایت شمارو بازدید کرده.

افزونه
افزونه ها کدهای اضافه ای هستن که امکان های تارنما رو بیشتر می کنن. افزونه ها معمولا با یاری یه سیستم مدیر محتوا می تونن به کارگیری بشن. نمونه های متعددی دارن، برای مثال افزونه های پشتیبانی بهینه سازی، آنالیتیک ها (نرم افزار های تجزیه و نظارت ترافیک وبسایت) یا این که پلت فرم های ایجاد کرد پرسشنامه.

PNG
مخفف Portable Network Graphic یک نوع فرمت عکسه که اطلاعات رو، با کمترین واحد سنجش ضرر و زیان، فشرده می کنه. عکس هایی با فرمت PNG جزئیات بیشتری دارن البته JPEG ها جزئیات رو حذف می کنن.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 4 اسفند 1400 ساعت: 13:59


کارداران اثر گذار بر بها و تعرفه طراحی وب چه است؟
ساخت وب سایت ماهر با اعتنا به نکات مختلفی که در تجربه یوزرها و بازدیدکنندگان طراحی سایت تاثیر قابل توجهی دارا هستند از پباده سازی آماتور متمایز می گردد. یک وبسایت فارغ از دقت به نیازهای استفاده کننده و برآورده کردن آنان نمی‌تواند موفقیتی برای کسب‌وکار ساخت و ساز نماید. به‌دنبال پنج استدلال عمده و کلیدی که در بها طراحی وب تاثیر دارا‌هستند را مرور خوا هیم کرد.

 

 

 

استراتژی بازاریابی تارنما
استراتژی بازاریابی صحیح مانند نقشه ساختمان میباشد که سوای آن نمی‌قدرت آغاز کرد و به فیض پایانی آرزو داشت. ولی استراتژی یک اصطلاح کلی برای اشاره به دسته‌ای از تحقیق‌ها و محاسبه‌های بازار و گزینش نرم‌افزار‌ها و کمپین‌های بازاریابی برای سود تصاحب کردن از ساخت وب سایت تخصص دارد. برخی از قسمت‌های کلیدی استراتژی بازاریابی وبسایت که کمپانی‌های ساخت وب سایت ماهر روی آنان متمرکز می شوند دربرگیرنده موردها پایین میشود:

نقشه بها کسب‌وکار: درین قسمت از استراتژی خیلی بی آلایش نیازهای مشتری که کسب‌وکار آنها‌را بر طرف می‌نماید معین میشوند. اشکار میباشد که نقشه بها یک کسب‌وکار فروش بیمه‌طومار متعدد از نقشه بها یک کسب‌وکار تاکسی هواپیمایی میباشد.
نقشه تارنما نخستین: درین قسمت تجهیزات وبسایت، صفحه ها ما یحتاج و خصوصیت‌هایی که ما یحتاج میباشد در پباده سازی آنان گزینه دقت قرار بگیرند معین می شود.
استراتژی ورقه‌های مقام بالا و پروتوتایپ: ورقه‌های منزلت‌بالا شیت‌هایی می‌باشند که عناصری از صفحه های دیگر وبسایت، از جمله سرویس ها کسب‌وکار، در آن ها قرار میگیرند. ساختار یک وب سایت بر پایه ی پباده سازی این برگه‌ها صورت میگیرد.
تحقیق لغات کلیدی: درین نصیب کلمه ها کلیدی مربوط به کار کسب‌وکار با نیازهای مخاطبان مطابقت و همخوانی داده میگردد و گروه‌ای از کلمه ها کلیدی استخراج میشود که فعالیت ایجاد محتوا و صفحه آرایی‌های تارنما بر پایه ی آن اجرا می شود.
استراتژی بهینه سازی داخلی: این قسمت از وظایف طراحی وب مبنی بر تحقیق لغات کلیدی اجرا میشود و ساختار نشانی‌ها، عنا وین، چگالی عبارات کلیدی و مواقعی مانند این در آن معلوم میگردد.
 

ساخت سایت
پس از مشخص و معلوم شدن کارکردها و شیوه ارائه قیمت‌های متبوع استفاده کننده یا این که مشتری، نوبت به پباده سازی و ایجاد آن ها میرسد. البته در‌این نصیب هم مانند قسمت استراتژی موادتشکیل دهنده مختلفی وجود دارا‌هستند که در بها ساخت وب سایت تاثیر میگذارند. مهم ترین آنان مشمول مورد ها پایین میگردد:

گرافیک و آیکون‌های منحصر: پباده سازی گرافیک و موادتشکیل دهنده تصویری مثل آیکون، لوگو و مواقعی مانند این تنها برای زیبایی وجود ندارد. آن‌ها بایستی مطابق با نقشه قیمت وبسایت پباده سازی شوند تا کارکرد موثری روی مخاطبان مقصود و تبدیل آن‌ها به مشتری داشته باشند.
موادتشکیل دهنده تصویری: عکس، نمودار، کلیپ و اما موشن‌گرافیک مثلا عنصرها تصویری می‌باشند که نقش مهمی در تعرفه و بها ساخت وب سایت دارا هستند.
تعداد صفحاتی که به پباده سازی نیاز دارا‌هستند: هر چه یک وبسایت برگه‌های با پباده سازی منحصربه‌فرد بیشتری داشته باشد، هزینه پباده سازی آن هم فراتر می‌رود.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 201 تاريخ : سه شنبه 3 اسفند 1400 ساعت: 13:48


همانطور که گفته شد درصورتی که شما قصد دارید تا طراح پوسته گردید طراحی سایت می بایست ببیننده خیر و خوبی باشید وطرح های گوناگون را در نزد خویش حفظ نمایید و آنان را بخوبی به حافظه بسپارید . پیش از هر چیز شما می بایست لهجه های پباده سازی پایین را به ترتیب حافظه بگیرید :

1.گویش نشان گذاری Html ، که شالوده و پایه همگی تارنما های جهان میباشد
2.گویش پباده سازی Css ، که شما با این لهجه پباده سازی کارکشته خواهید بود طرح ها را در وبسایت خوی فرمائید و به آن ها نقش و رنگ و لعاب ببخشید
3.قاب ورک Bootstrap ، که به ما یاری خواهد کرد هم وبسایت های واکنشگرا ( رسپانسیو ) پباده سازی کنیم و هم Css را به شکلی سریع خیس پیاده سازی کنیم
4.لهجه JavaScript یا این که کتابخانه Jquery برای کردار تحرکات گوناگون در برگه
پس شما برای اینکه به یک طراح بهتر تبدیل گردید مایحتاج میباشد تا دست کم به‌این 4 گزینه احاطه داشته باشید . در صورتی‌که شما تمرین و تکرار مطلوب داشته باشید حداکثر بعد از 1‌سال به یک فرانت اند عمل بسیار حرفه‌ای تبدیل گردیده اید . ولی اعتنا نمایید که در‌حالتی که شما عملکرد بسیار مطلوب داشته باشید و پوسته های بخش اعظمی را برای خویش تحت عنوان تمرین ایفا کرده باشید قطعا خواهید توانست تا در 6 ماه بدین توفیق دست پیدا فرمائید .

 

بعد از اینکه شما به موردها فوق مسلط شدید خودتان خواهید خواست تا موردها بیشتری را هم حافظه بگیرید . درین جهت میتوانید به جز بوت استرپ قاب ورک های دیگری همانند Uikit یا این که متریال صفحه ارایی را هم یادبگیرید و مهارت خویش را در مورد Css بسیار توسعه و گسترش دهید . در قضیه لهجه جاوا اسکریپت هم هر اندازه که فرصت داشتید عملکرد فرمایید بیشتر یادبگیرید و خویش را در مسئله این لهجه هم بسط دهید . اما این گویش یک گویش اپ نویسی میباشد و در شرایطی‌که آن را بخوبی حافظه بگیرید هنگام یادگیری بقیه گویش های اپ نویسی هم بسیار ریلکس خواهید بود و قسمت های نرم‌افزار نویسی را با‌گاز طی خواهید نمود .

بعداز اجرا این فرایند شما یک فرانت اند عمل می‌باشید و میتوانید وارد بازار عمل گردید . ولی برای استخدام در هر محلی می بایست مثال فعالیت های بهتر داشته باشید از این جهت همت نمائید تا تعداد 3 الی 5 مثال عمل بسیار بهتر را پباده سازی نموده و روی هاست مطلوب یا این که هاست مجانی آپلود نمائید تا کارفرمای شما بتواند مثال شغل های شمارا به راحتی مشاهده نموده و سطح توان شمارا سنجش نماید .

شما چرا‌که طراح می‌باشید مایحتاج میباشد تا در حوزه‌ پباده سازی مدام ذائقه بخرج دهید و دیده بینندگان را بخود مجذوب فرمایید .

یکی تاثیر گذار ترین مورد ها در پباده سازی پوسته وب سایت تصاویر میباشند . تحت عنوان یک طراح تلاش نمائید تا فعالیت کردن با تصاویر را بخوبی خاطر بگیرید .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 192 تاريخ : دوشنبه 2 اسفند 1400 ساعت: 13:44


Modest Wallet یک نشریه دیجیتال رایگانه که راه‌حل های بی آلایش مالی فردی طراحی سایت رو به خوا‌نندگان ارائه میده. توی یکی‌از شماره های این روزنامه که اتفاقاً خیلی هم گزینه استقبال طرفدار هاشون و به ویژه طراحان وبسایت قرار گرفت، مبحث جذاب و کامل اینکه آیا ساخت وب سایت درآمد دارااست؟آیتم ارزیابی قرار گرفته. دیدیم بد وجود ندارد تا نوشته ی علمی‌ای نسبتاٌ خلاصه و اثرگذار درخصوص این مقاله براتون فراهم کنیم. گفت و گو درآمد زایی از روش طراحی وب و اینترنت‌وب سایت در‌این فرصت که عموم دور کاری و فضای سایبری عشق و علاقه‌مند هستن، از مباحث داغ و آپ تو دیت به اکانت میاد.

بیشتر از ۱.۵ میلیارد تارنما توی وب وجود داره. هر سال این تعداد بیشتر هم میشه. بدین ترتیب اگه می‌خواین یک سایت اینترنتی بسازین و علاوه بر اون بدونین که آیا طراحی وب سایت درآمد داره یا این که خیر، بایستی بگم که مقاله صدق رو برای مطالعه گزینش کردین!
مشاغل و افراد می‌خوان برای دستیابی به مشتری‌های تازه یا این که برقراری رابطه با مشتریهای خودشون تارنما داشته باشن. داشتن تارنما برای خیلی از صاحبان مشاغل به یک ضرورت تبدیل گردیده.
این یک مجال بهتر برای درآمدزایی طراحان اینترنت است. خب اگه برنامه کودکان رو به صدق ایفا بدید، توی درآمدزایی از روش ساخت سایت مشکلی به وجود نمیاد.

چرا ساخت سایت؟
یک جهان برهان برای آغاز ساختن وبسایت برای مشتریان وجود داره. شما هم می‌تونین دنبال درآمد باشین و هم می‌تونین شوق واشتیاق ساخت یک بیزنس رو داشته باشین. در هر دو شکل، ساخت وب سایت یک طرز بهتر برای درآمدزایی آنلاین به اکانت میاد.

استارت آسون
اولی و مهم ترین گام برای استارت ساخت سایت خیلی آسونه. نگران هزینه‌های سربار و پیش پرداخت نباشید زیرا حدوداً آحاد چیزی که شما نیاز دارین یک کامپیوتر و یک مودم وب است.

سرمایه نخستین
میشه اذعان کرد ابداً سرمایه نخستین‌ای توی این عمل وجود نداره. همونطور که فراتر هم گفتیم، صرفا چیزی که شما احتیاج دارین کامپیوتر میباشد، پس اگه کامپیوتر دارین در واقع سرمایه اول رو دارین!
ولی بسته به خدماتی ارائه می‌آئین، ممکنه نیاز به خرید اپلیکیشن و ابزارهایی برای امداد به عالی پباده سازی کردن داشته باشین. خبر عالی اینه که اکثر این ابزارها نسبتاً ارزون هستن و حتی برخی از اونها رو می‌تونین مجانی دانلود کنین. براین اساس، میشه اعلام‌کرد شما با هیچی آغاز می‌کنین و کلی هم مشتری واسه خودتون عده می‌کنین و کارتن رو بسط می‌آئین!

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 1 اسفند 1400 ساعت: 13:54